Apple intenzivně propaguje nejnovější iPhone XR. Jeho prodeje jsou sice pod očekávání nízká, přesto (nebo právě proto) na něj kalifornská značka bezprostředně po Vánocích vydala novou reklamu nazvanou Color Flood, tedy v překladu Barevná povedeň. Celá reklama se natáčela v Praze a není přitom bez zajímavosti, že si Apple vybral Českou republiku již poněkolikáté.

V reklamě běhají v pražských ulicích stovky lidí oděných do různě barevných montérek. Ty mají odpovídat barvám nového iPhonu. Ten se od hlavních vlajkových lodí v podání iPhonů XS a XS Max liší nejen barvami, ale i jinou velikostí velkým displeje, který není OLED, ale LCD. V neposlední řadě hraje svoji roli také významně příznivější cena.

V klipu můžeme sledovat, jak záplava obarvených lidí běhá sídlištěm kousek od vršovického Ďolíčku staroslavných Bohemians, dále potom u stanic metra Vltavská či Holešovická, nebo u slavného Transgasu architekta Aulického na Vinohradské třídě. No a nejikoničtější záběry jsou samozřejmě u Národního divadla a Nové scény.

Zajímavosti si pak můžete všimnout v čase 0:39, kdy fialově odění herci vyskakují z dodávky, která má na poznávací značce I-XR0941, což symbolizuje iPhone XR a čas 9:41, který najdeme na všech oficiálních fotkách. Vše uzavírá claim Make room for color (Udělej prostor pro barvu) a zmínka o Liquid Retina displeji, kterým iPhone XR disponuje.

Petr Starý

Apple se chystá změnit svět aut. Jak (ne)bude vypadat iCar?

Komentáře