Určitě jste už na něj někde na internetu narazili – výrazný potetovaný chlapík s šedými vousy, oblečený do skvěle střižených a odvážně zkombinovaných kousků. Nick Wooster se v posledních letech bezesporu stal internetovým superhrdinou a stylovou ikonou současné doby.
Říká se mu také alfa samec amerického street stylu – tento 55letý gentleman je ale mnohem více než jen arbitr dobrého vkusu. Dříve se živil jako prodavač luxusního pánského oblečení, v 80. letech jako nákupčí. Vždycky ale snil o kariéře návrháře – a tento sen se nedávno stal skutečností.
Nickova cesta k dosažení kultovního statusu začala na micro-bloggingové platformě Tumblr. „Úplně mě to šokovalo. Jsem jenom starej a zakrslej teplouš, co měl strašný štěstí. Vůbec nechápu, jak se to všechno semlelo,“ nechal se slyšet sám Nick (tato mimořádně upřímná věta ho později stála práci u Neiman Marcus). Skromně dodává: „Umím se hezky obléknout, to je ale asi tak všechno, co umím – takže jsem rád, že si toho někdo všiml a že mě to uživí.“ Skromnost však v jeho případě opravdu není na místě. Má za sebou pěknou řádku úspěchů – třeba navržení vlastní kolekce ve spolupráci se značkou Lardini, šéfování pánské módní sekci obchodního giganta Neiman Marcus a pozici módního ředitele u Calvina Kleina a Polo Ralph Lauren.
Svým vzhledem ošlehaného námořníka šmrncnutého chlapáckým dřevorubcem přitahuje obě pohlaví jako magnet. S grácií kombinuje zdánlivě nekombinovatelné – od kraťasů a sak až po maskáčový vzor a šílené potisky. Košile spíná zásadně kiltovými špendlíky a místo pásku klidně použije úzkou šálu. Vypadá sice jako drsňák, ale ve skutečnosti je to jen pokorný, trochu ostýchavý chlápek z malého města v Kansasu, kterému byla do vínku dána pořádná porce charisma a talentu… Sympatický chlapík.