Mít mezi svými blízkými fanouška kapely Ortel je v mnohých případech v podstatě výhra. Například když má narozeniny, tak upečete dort s logem této pologramotné kapely, a pak vlasteneckého oslavence obdarujete něčím stupidním na sebe z Hnídkova e-shopu. Tomáš Ortel dá za vydělané peníze svého hummera do servisu a všichni jsou v podstatě spokojení, tedy kromě vás.
Dortel pro všechny slušný lidi
Podle vašeho hudebního vkusu lze s přehledem zjistit, jestli jste neúspěšným člověkem. Tričko, mikina nebo samolepka s logem Ortel vás automaticky zaškatulkuje do sekce „tragéd bez špetky hudebního sluchu, který nenávidí lidi, ale kebabem od Turka v noci nepohrdne“. Ano, i takto nějak se dají poznat věrní fanoušci této kapely, která neumí hrát ani zpívat. Na čem tedy vydělává? Na hlouposti obyčejných lidí, která je schovaná za vlastenectví.
Tomáš Ortel je v podstatě takový Tomio Okamura hudební scény, jenže s tím rozdílem, že své primitivní názory neprezentuje na náměstích, ale v kulturácích a hudebních klubech. Kromě koncertů, na které stojí vstupenky někdy i 400 korun, prodává kapela Ortel samozřejmě i merch. Trička, cédéčka, mikiny, samolepky, batohy, otvíráky na pivo nebo přívěsky na krk. To vše s vlasteneckým logem, který všem do světa vykřičí, že právě vy jste ten opravdový vlastenec, který podporuje Ortel.
Na jedné věci však Tomáš Hnídek alias Ortel nevydělá, a tím jsou dortely. Jedná se o fanoušky vyráběné narozeninové dorty s logem vlastenecké kapely, po kterém vás rychle přejde chuť na sladké. Tento fenomén však koluje světem internetu, a dokonce v rámci této davové psychózy vznikla i fanouškovská stránka. Myslíte si, že nic jako dortely neexistuje? Ale existuje.
My jsme navíc pevně přesvědčeni, že tyto „dorty neúspěšných“ bude Tomáš Hnídek brzy sám vyrábět a prodávat v rámci svého vlasteneckého byznysu. Když si člověk vynásobí počet fanoušků počtem upečených dortů každý rok, tak dojde k zajímavým číslům. Tomáši, přemýšlej o tom!
Ferrari Lakatoš