Adidas se vyžívá v kolaboracích s věhlasnými jmény a značkami. Není divu, protože získají nejen prestiž, ale efektivně a sofistikovaně rozšiřují skupinu těch, kteří adidas nosí. Po Stelle McCartney, Run DMC, Disney nebo Yohji Yamamoto nebo Jeremy Scottovi jde do prodeje novinka.
Značka mastermind byla založena v Japonsku 1997 a letos slaví 20. výročí. Její zakladatel Masaaki Homma dříve pracoval i pro Yohji Yamamota a svou specifickou streetwear avantgardou si získal velký úspěch na domácí půdě, a začal se šířit do světa. Byl jeden z prvních, který začal s konceptem vysoce kvalitního, luxusního, a přitom nadčasového streetwear. To, co se dnes snaží dělat ohromná spousta lidí.
Mastermind se dělí na dvě části – mastermind WORLD a mateřskou, původní společnost mastermind JAPAN. Spojení s adidas znamená dostupnost pro širší skupinu lidí, avšak v nezměněném a jasném designu. Včetně ikonické lebky.
Kolekce bude exkluzivně dostupná v obchodech Footshop. A raději si pospěšte, protože už je skoro vyprodaná.
Foto: Daniel Chomistek