Módnímu domu Saint Laurent konečně došlo, že módní kampaň nejlépe funguje, když má charakter. Charakter a vyzařuje to něco, s čím se dokáže potenciální zákazník ztotožnit. Po záplavě vyhublých, nešťastně vypadajících, bledých kluků přichází konečně v kampani muž.
Byl rok 2007, když se značka Yves Saint Laurent poprvé rozhodla zapojit herce, scénáristu, skladatele a režiséra Vincenta Gallo do své kampaně. Byl o deset let mladší, vypadal tak nějak běžně a více méně modelovsky a kampaň zafungovala tak, jak se od ní očekávalo. Tehdy však bylo jediným účelem kampaně ukázat, co je nového. Nikdo pořádně neslyšel o content marketingu.
Počkat deset let, než byl Gallo povolán opět do služby, bylo asi to nejlepší rozhodnutí, jaké mohlo vedení YSL udělat. Lehce zešedivěl, má kruhy pod očima a vrásky na čele. Není vyhlazený ve photoshopu a působí přirozeně.
Beckham a H&M byli jedni z prvních, kteří přišli s náladou v reklamě. S něčím lehce dosažitelným – „když si koupíte tyhle kalhoty, budete jako Beckham“. Pokračoval s tím i Marks & Spencer se spojením s Gandym a kdo to umí ze všech nejlépe je Tom Ford.
Kampaň pro kolekci na jaro/léto 2018, navrženou Anthony Vacarellem, nafotil David Sims.