Content Marketing je pojem budoucnosti. Pro kohokoliv, kdo se chce pohybovat v marketingu, médiích nebo byznysu celkově by neměl být velkou neznámou. Prázdné prodávají fráze jsou totiž minulost a obsah je to, co bude mít z delšího hlediska význam. 

Přijďte si rozšířit obzory na výroční konferenci Content marketing 2017. Již 7. prosince se v Praze sejdou špičky v oboru, aby si vzájemně sdělili nové informace a dosavadní posun.

Rozhodně ale nejde pouze o akci pro zasvěcené. Vzdělávání a zlepšování svého vlastního obsahu je předpoklad, že budete mít úspěch. To platí pro média, šéfy marketingových oddělení, manažery sociálních médií a všechny, kteří se chtějí v byznysu prosadit.

Keynote speaker je legendární John Wilpers, jeden z největších expertů současnosti. Je ředitelem INNOVATION Media Consulting a za svou čtyřicetiletou kariéru vedl projekty televizní a rozhlasovou sítí v Peru, s největší mediální společností v Indii, spolupracoval s Českou Unií Vydavatelů, s B2B company ve Washingtonu.

Svou přednášku Innovation in Magazine Media 2017-2018 bude zevrubnou analýzou inovačních trendů a to především použitím chatbotů, aplikací a mobilních technologií. Současně vysvětlí i strategii k monetizaci digitálně umístěného contentu.

Organizátorka akce, Kateřina Borovanská, na minulém ročníku konference.

Přednáška Martina Kavky, který působí v Corporate publishing jako copywriter, se jmenuje Recyklujte obsah a zachraňte planetu. Každý den vznikají stovky stran nových textů a vytvářejí informační a až téměř toxický smog. Martin přichází se zajímavým postojem k tomu, proč nevytvářet prostředí, ale využívat texty již vytvořené.

Lehce protichůdnou přednášku k celé konferenci bude mít Tomáš Jindříšek – Konec monarchie – obsah už není král. Představí postup, který je podle něj důležitější.

Více informace a vstupenkový formulář naleznete na stránkách www.contentmarketing2017.cz.

Komentáře