Fotbal možná nebaví každého. Ne každý ho také hraje. Když se ale spojí dvě legendární fotbalové ikony, vznikne něco skvělého. Ikonická bota, kterou proslavil Beckham jde znovu do prodeje. A David dělá ambasadora.
Byl to okamžik na Euro 2000, kdy David Beckham vyběhl na hřiště v kopačkách Adidas Predator Precision. Ohebný jazyk který kryl šněrování, kontrastní design z červené, modré a bílé, nově vytvořené logo. Spustila se doslova mánie a i „nekopačky“ se začaly prodávat s podobně vytvořeným jazykem.
Následně v roce 2002, když Beckham díky jedinému kopu v zápasu proti Řecku dovedl tým Anglie do finále World Cup, měl opět Predator Precision. Ti, co byli ten den na stadionu stále tvrdí, že míč po výkopu změnil trajektorii až ve vzduchu.
Adidas se rozhodl kopačky uvést znova do prodeje v limitovaném počtu za oslnivých 299 liber, online a ve vybraných obchodech. Možná se to nevyplatí, pokud si chodíte zahrát s kamarády jen tak z nudy v neděli, ale také jezdíme autem, když funguje metro a raději zvolíme Chivas, i když slivovice z horní dolní v sobě má taky alkohol.
Ač se samotný design boty tolik nezměnil, po materiálové stránce jsme někde úplně jinde. Přes 17 let zkoušení a vytváření nových technologií je Adidas přeci jen dál. Bota je celkově lehčí, špunty jsou odolnější a tvar se lépe přizpůsobí noze. Podstatný důvod k nákupu je také samozřejmě Beckham. Co si budeme povídat, jeho obličej u nějaké značky je jak dotek krále Midase.