Módní horečka, kdy jsou loga značek na oblečení velká a na první pohled vidět, už naštěstí pominula. Nosí je tak všichni kolem vás? Buďte napřed a naučte se kombinovat různá loga. To je teď žhavý trend.
Nike a Adidas dohromady? Nikdy!
Pamatujte si to vždy, tihle dva sportovní giganti se nesnesou v žádné situaci. Rozhodněte se, že budete buď „tým Adidas“, nebo „tým Nike“. Nebo klidně zůstaňte v obou táborech, ale nikdy ne v rámci jednoho oufitu. Podívejte se, jak dopadl například zpěvák Justin Bieber.
Na velikosti záleží
Při kombinaci log si dejte pozor, jak veliká jsou a zda se navzájem netlučou. Proto si nikdy neberte například triko s nápisem Gucci přes celý hrudník a k němu kraťasy s obrovskou „fajfkou“ přes celou nohavici, i kdyby vám to přišlo sebevíc cool. Zmíněné triko stačí doplnit například kšiltovkou s už jen s mnohem menším logem.
Dvě a dost
Ano, takzvaná logománie k tomu svádí, ale vy jí v tomto směru odolejte a slibte si, že nebudete kombinovat víc než dvě loga. Někdo si jich sice může dovolit i víc, aniž by byl na ulici za kašpara, ale my zůstáváme i v této nestřídmé módní zálibě raději střídmější. Víc je sice víc, ale někdy je víc i méně.
Zkuste být nenápadní
Loga na vašem outfitu nemusí být vidět na první dobrou, neprodávejte značky za každou cenu. To byste si už rovnou mohli nalepit visačku ze své oblíbené mikiny na čelo. Buďte pro jednou rafinovanější a logo trochu „schovejte“. Skvěle to umí například Champion s tepláky. Všichni hned vědí, co nosíte, váš outfit to však neřve na všechny strany. A hravě je tak zkombinujete i s jinými značkovými nápisy.
Není to jen o triku
Vaše hruď, respektive vaše triko, vybízí k snadnému a hlavně viditelnému umístění loga. Ale pozor, teď už víc letí nečekaná umístění. Co třeba ponožky Off-White v kombinaci s teniskami Nike? My říkáme jednoznačně ano.
Martin Hradecký
A zde si přečtěte několik dobrých důvodů, proč si pořídit pyžamo.