Výrobce ikonického nápoje Coca-Cola fandí českému hokeji i letos. Mistrovství světa v ledním hokeji každoročně probouzí sportovní nadšení a národní hrdost napříč celou společností. Podobně dokáže všechny – nezávisle na pohlaví nebo původu – spojit také přiťuknutí vychlazenou sklenicí Coca-Cola. Svoji kampaň Coca-Cola propojí se speciálním projektem DOBROGÓLY, ve kterém podpoří český parahokejový tým 500 000 korunami. Do kampaně společnost zapojuje značky Coca-Cola, Natura a Powerade.
„Blížící se kampaň k mistrovství světa v hokeji je pro nás jednou z nejvýznamnějších aktivit v tomto roce. Pokud jde o OOH komunikaci, jde o největší hokejovou kampaň v historii Coca-Cola v Česku. Na klíčovém vizuálu jsme spolupracovali s Ondřejem Pavelcem a reprezentačními hráči Lukášem Sedlákem a Filipem Chlapíkem. Tváří kampaně na Slovensku se stal Oliver Okuliar,“ popisuje Brand Manager Coca-Cola Kateřina Třísková.
Diverzita ve sportu, zejména v hokeji, obohacuje týmového ducha a přináší nové perspektivy. Coca-Cola, která má inkluzivní hodnoty zakódovány ve své DNA, ukazuje svou kampaní i různorodost hokeje a propojuje sportovce s fanoušky. Během mistrovství všichni #FandímeSpolečně.
Jako ambasadoři Coca-Cola během mistrovství vystupují bývalý hráč NHL, nynější asistent trenéra a trenér brankářů A-týmu české hokejové reprezentace Ondřej Pavelec, hokejistka hrající v Kanadě a první Češka, která střelila gól v NWHL, Kateřina Mrázová a hokejista a několikanásobný paralympionik Zdeněk Krupička. Jejich příběhy, které Coca-Cola představí veřejnosti prostřednictvím rozsáhlé PR kampaně ve spolupráci s agenturou FleishmanHillard, jsou živým příkladem toho, že hokej spojuje všechny bez ohledu na to, kde a jak jsme se narodili.
DOBROGÓLY
Coca-Cola se navíc rozhodla podpořit parahokejový tým speciálním projektem DOBROGÓLY. „Za každý český gól, který padne v zápasech MS v hokeji 2024, daruje Coca-Cola českému para hokeji 10 000 korun. V případě, že by Česká republika vypadla brzy, věnuje Coca-Cola navíc 50 000 korun za každý gól ve finálovém zápase. Celkem chceme para hokejisty podpořit částkou půl milionu korun,“ říká Veronika Němcová, Public Affairs, Communications and Sustainability Director pro Česko a Slovensko v Coca-Cola.
TV spot lokální výroby a mnoho dalšího
Společnost myslí i na fanoušky, kteří zažijí nezapomenutelnou show ve fan zónách v Praze a Ostravě, kde Coca-cola vztyčila unikátní, 6 metrů vysoké stage postavené z obrazovek, které promítají digitální obsah vytvářený v reálném čase. Fanoušci se mohou vyfotit s 3D bannerem, vyrobit si vlastní hokejové kartičky a hrát o hodnotné ceny. Odvážný projekt patří k prvním svého druhu v České republice. V Praze najdou fanoušci ještě jednu fan zónu, a to přímo v nákupním centru Galerie Harfa. Nemohou ji minout, jelikož centrum je celé zahalené v Coca-Cola brandingu.
Lidé v jiných městech většinou fandí u televize, a proto můžete už nyní ve vysílání zahlédnout spot, který vznikl v lokální produkci agentury Guerilla, což je z pohledu často centralizovaného marketingu společnosti Coca-Cola originální počin. Režíroval ho Lukáš Hrdý a autory kreativního konceptu jsou Tereza Dvořáková, Roman Werner a Severino Cicerchia. Celá kampaň získala mimo jiné silnou digitální podporu, která zahrnuje například aktivaci fanoušků v aplikaci Coca-Cola. Aby pokryla i tradičnější místa prodeje, spolupracuje značka s online obchody Rohlík.cz a Košík.cz.
Coca-Cola si pro fanoušky připravila také národní spotřebitelskou soutěž v Česku i na Slovensku, ve které mohou hokejoví nadšenci denně vyhrát 4 vstupenky na zápasy, hokejový merch či VIP vstupenky na finálový zápas s VIP doprovodem. Soutěž je podpořena influencerskou kampaní s Tomášem Zástěrou, Lucií Bechyňkovou a Simonou Salátovou.
Spolupráce firmy Coca-Cola a českého hokeje s jeho mužskými, ženskými a parahokejovými týmy ukazuje, že odvaha a síla jsou kvality, které překonávají fyzické hranice a patří každému bez ohledu na pohlaví, původ, sexuální orientaci nebo fyzická omezení. Sport je tu pro všechny a na květnovém Mistrovství světa v ledním hokeji 2024 proto #FandímeSpolečně.