Společnost Potten & Pannen – Staněk, jejíž jméno je v České republice synonymem pro nejkvalitnější designové kuchyňské vybavení, oznámila v září významné změny ve firemním vedení. Novým generálním ředitelem se stal Lukáš Krch, který měl doposud v Potten & Pannen – Staněk na starosti řízení provozu firmy. Odpovědnost za denní chod společnosti přebírá od spoluzakladatelů Pavla Staňka a Miloše Staňka, kteří se nadále budou věnovat rozšiřování mezinárodních partnerství a uskutečňování specifické firemní vize. Personální posily míří i do sekce e-commerce a správy produktového portfolia.
Úkoly spadající do působnosti generálního ředitele do teď vykonávali společnými silami zakladatelé značky Pavel Staněk a Miloš Staněk. „Lukáš je s námi již nějakou dobu. Měl možnost poznat firmu a lidi v ní. My měli možnost poznat jeho. Po zralé úvaze jsme se rozhodli předat řízení firmy do jeho rukou a dále se oba více věnovat strategii a vizi značky Potten & Pannen – Staněk, jejímu růstu, rozvoji a naší firemní kultuře, která je pro nás, jako zakladatele značky, velice důležitá,“ vysvětluje důvody personální změny ve vedení Pavel Staněk. Zároveň ujišťuje, že zapojení majitelů nadále zůstane velice intenzivní.
Lukáš Krch od 1. května letošního roku působil v Potten & Pannen – Staněk ve funkci ředitele provozu, ve které vzhledem ke svému předchozímu angažmá v telekomunikačním gigantu O2 zodpovídal za IT modernizaci značky a nastartování procesu digitalizace. Těm se chce věnovat nadále i z pozice generálního ředitele. Nově však bude mít na starost plnění hospodářských výsledků společnosti, a komunikaci a reporting vůči dozorčí radě a akcionářům firmy. V plném rozsahu přebírá od spolumajitelů zodpovědnost za personální agendu.
„Zákazníci od nás očekávají prvotřídní produkty a služby. Mým úkolem bude tento standard udržet a dále posouvat, přinášet nové produkty, zlepšovat zákaznickou zkušenost. Příští rok touto dobou chceme být ještě lepší, větší a profesionálnější. Máme na to skvělý tým lidí na centrále, prodejce na pobočkách, kteří dokážou z obyčejného nákupu udělat zážitek, a velmi dobře připravený projekt digitalizace a automatizace zákaznických procesů,“ popisuje Lukáš Krch cíle, k jejichž plnění by měla společnost pod jeho vedením směřovat. To, že se Pavel Staněk a Miloš Staněk rozhodli svěřit značku do jeho rukou, považuje za velkou čest a chce nadále pokračovat v budování specifické identity, kterou Potten & Pannen – Staněk její zakladatelé vdechli už při jejím zrodu.
Nový generální ředitel bude moci spoléhat na podporu dalších personálních posil. Tým Potten & Pannen – Staněk se rozroste i o nového manažera e-commerce. „Mou hlavní agendou bude řízení a další rozvoj tohoto velice dynamického segmentu,“ říká Ondřej Chlumský, který post od 1. září zastává: „Online obchod je ale neodmyslitelně spjat s postupující digitální transformací. Na té se bude naše oddělení také velmi aktivně podílet.“ Chlumský s sebou přináší bohaté zkušenosti s online marketingem i řízením e-commerce projektů, kterými se zabýval v obchodní síti s elektronikou Datart a jako vedoucí retail divize pro prodejce profesionální zvukové a světelné techniky AudioMaster CZ. Mimo to působil ve zmíněných odvětvích i jako nezávislý konzultant.
Do segmentu správy produktového portfolia přichází senior brand manažer Robert Belan. „V gastronomii se pohybuji celý život. Potten & Pannen – Staněk je neodmyslitelnou součástí tohoto prostředí. Po letech, strávených v nadnárodních korporacích typu Stock, Red Bull nebo PMI, jsem se rozhodl odevzdat své zkušenosti rodinné společnosti a přispět k jejím dalším úspěchům,“ těší se na budoucí spolupráci zkušený sales manažer, který v Red Bullu zodpovídal za přípravu obchodních strategií pro celý region České republiky a Slovenska.
Všechny uvedené personální změny jsou účinné od 1. září 2020.