S neobyčejně zajímavou spoluprací přišly tento týden na New York Fashion Weeku společnosti Crocs a KFC. Představily dobře známý pár děravých gumových pantoflí pokrytý obrázky nejrůznějších kuřecích produktů fastfoodového giganta.
Mimo vyobrazení chicken wings a chicken strips na pantoflích najdeme i kuřecí paličku, která sice není ke zklamání mnohých jedlá, ale svou vůní má oblíbený pokrm připomínat. Boty mají přijít do prodeje na jaře 2020, cena je nyní stanovena na 60 amerických dolarů, tedy necelých 1 400 korun.
„Kombinací nezaměnitelného vzhledu našeho světoznámého kuřete a bezkonkurenčního pohodlí a stylu, které přináší boty Crocs, jsme vytvořili jedinečný produkt, který uspokojí mnohé fanoušky a zákazníky,“ řekla v oficiálním tiskovém prohlášení Andrea Zahumanskyová, marketingová ředitelka společnosti KFC US.
Introducing the official Kentucky Fried Chicken licensed proprietary footwear made in collaboration with @crocs. Do not eat. Coming Spring 2020. (https://t.co/oYeRikX5lX) pic.twitter.com/bAlyBbwMOX
— KFC (@kfc) February 12, 2020
S novou formou spolupráce je spokojený i viceprezident a marketingový ředitel firmy Crocs Terence Reilly, který sdělil tisku následující: „Vzhledem k tomu, že naším cílem je přicházet se stále novými a neobvyklými spolupracemi s jinými značkami, partnerství s Kentucky Fried Chicken je skvělou příležitostí, jak potěšit mnohé fanoušky obou společností.“
Fanoušci, kteří chtějí být mezi prvními, kdo obdrží kuřecí pár pantoflí, po kterých si budete olizovat prsty, mají možnost se na webových stránkách společnosti Crocs přihlásit a obdržet tak zprávu v okamžiku, kdy budou boty dostupné k prodeji.
Michal Švehla