Svůj dosavadní rekord překonala tradiční dražba šestilitrové lahve šampaňského Moët & Chandon. V rámci tiché dražby v se vydražila za 1 milion korun. Peníze letos poputují Klubu nemocných cystickou fibrózou, jejíž patronem je herec Ivan Trojan.
Moët & Chandon, nejoblíbenější šampaňské na světě a také oficiální šampaňské letošního 57. ročníku karlovarského festivalu, znovu v Karlových Varech nabídlo možnost zúčastnit se Přípitku na dobrou věc – oblíbené filantropické aktivity, v originále známé jako “Toast for a Cause”. Každý návštěvník, který si na luxusním šampaňském v rámci festivalu přiťukl, zároveň přispěl na dobročinné účely. Letos se Moët & Chandon rozhodl podpořit pacientskou organizaci Klub nemocných cystickou fibrózou, jehož patronem je Ivan Trojan. Ve filmovém světě je „Přípitek na dobrou věc“ při udílení cen a na filmových festivalech již tradičním rituálem, který uvedlo právě šampaňské Moët & Chandon. Nejznámější je z udílení Zlatých glóbů v Los Angeles.
Součástí slavnostního přípitku je i dražba šestilitrové lahve Moët & Chandon Methuselah, kterou letos kromě tuzemských herců letos podepsaly i hollywoodské hvězdy – Russell Crow, Alicia Vikander, Ewan McGregor, Patricia Clarkson a Robin Wright.
Největší charitativní večeře v Česku se odehrála 30.11. ve Veletržním paláci. „Předminulý ročník se také dražilo s konečným výtěžkem půl milionu a protože já jsem přece jen sportovec, přál bych si kdybychom letos tuto částku pro pacienty s cystickou fibrózou překonali,“ řekl na festivalu k přípitku Ivan Trojan. A jeho přání se vyplnilo – slavnostní večer pro Moët & Chandon znamenal významný milník v podobě rekordní částky, za kterou se kdy lahev Methuselah vydražila – 1 milion korun.
„Jsme nesmírně rádi, že láhev Moët & Chandon Methuselah byla v tiché aukci vydražena za 1 milion korun. Díky těmto neuvěřitelným partnerům a jejich pomoci se nám podařilo vygenerovat další příspěvek pro Charitní klub cystické fibrózy. Naším posláním jako lídra v oblasti šampaňského je nejen vyrábět kvalitní produkt, ale také být zodpovědnou značkou a podporovat místní komunity,” okomentovala úspěšné završení letošní dobročinné cesty Moët & Chandon Olga Oshemetkova, marketingová manažerka pro Moët Hennessy pro Českou republiku.