Společnost Copy General není jen běžným tiskovým centrem. Posouvá hranice tisku, aby lidem pomáhala komunikovat a vyjadřovat jejich představy. Unikátní motion grafika, kterou si firma nechala zhotovit k 26. výročí, názorně předvádí, kam se společnost Copy General za ty roky posunula. Pojďte si hrát!
Motion grafika se v zahraničí používá běžně, ale v České republice je v tomto rozsahu ojedinělá. Lidé vnímají svět z 80 % svým zrakem a vše si daleko lépe dokáží představit, když to vidí. Proto je motion grafika, která představuje pohyblivé znázornění dat, tak oblíbená. Během chvilky divák načerpá všechny informace, a přitom se baví. Nemusí číst dlouhé články a proklikávat se spoustou odkazů.
Hrajte si a bavte se, při tom se i něco zajímavého dozvíte
Tvůrcem motion grafiky pro Copy General je společnost Oficina, která uvádí: „Vzhledem k tomu, kde se prezentace vyskytuje, tedy v online, jsme si přáli udělat něco nestandardního. Postup, který jsme zvolili, je v zahraničí poměrně běžný. Animovaná grafika vysvětlí složitosti a problematiku různých oborů nejlépe. Společnost Copy General byla otevřená vyzkoušet něco, co tu ještě nebylo. To se cení a právě díky tomuto přístupu vznikají nové a ojedinělé projekty, kterým je bezpochyby i cesta Copy General.“
Tvůrci ze společnosti Oficina si přáli ukázat cestu a vývoj Copy General zábavnou formou za pomoci interaktivity. A to se určitě podařilo. Můžete dle libosti klikat, tahat, přejíždět a převracet a tím aktivovat animace a vidět v zábavné formě ilustrace principů fungování jednotlivých divizí. Celý projekt je podpořen zvuky-ruchy, které vytvořil Jan Čechtický z OhmSqare.
„Interaktivita a druhý plán je to, co baví spousty lidí a zároveň i nás,“ prozradil tým společnosti Oficina. „Momenty překvapení a k tomu příjemné detaily jako například létající vlaštovky symbolizující předávání zprávy mezi lidmi je jakási metafora, kterou se snažíme klást v grafice důraz i na důležitost lidského faktoru a týmovou práci v Copy General.“
Motion grafika baví – je originální a nečekaná
„Naším záměrem bylo představit Copy General originální a nečekanou formou. Zajímáme se o to, jak lidé společnost vnímají a snažíme jim rozšířit povědomí o tom, s čím vším jim můžeme pomoci. Stejně jako jsme přišli s tímto projektem, vždy také pro své zákazníky objevíme něco víc. Naše řešení nejsou už jen o tisku, jdeme s dobou a projekt jedenpribeh.cz by měl tyto myšlenky odrážet,“ prozradila Daniela Trojanová, marketingová manažerka společnosti Copy General.
Jak už jsme psali na začátku, realizace tohoto typu je v České republice unikátní. Třeba se ale inspirují další firmy a otevřou více prostor animovaným interaktivním webovým projektům. Uvidíme, co ukáže čas.
Celý projekt si můžete prohlédnout a vyzkoušet na www.jedenpribeh.cz. Dobře se bavte!