Společnost British American Tobacco spustila v těchto dnech kampaň s názvem Weirdly Wonderful, ve které odkazuje na určitá specifika, která se pojí se způsobem aplikace nikotinových sáčků VELO a zároveň skvělými zážitky, o které díky této nikotinové alternativě a snadnosti použití dospělí uživatelé nepřijdou. Kampaň uvozuje kompletní jarní barevný rebranding portfolia značky VELO.
V nových barvách a pod novými jmény, která budou evokovat danou příchuť, se postupně v průběhu jara představí celé portfolio VELO. Novinkou bude také jasné označení velikosti, resp. intenzity ve variantách Mellow, Original a Intense.
„Novým brandingem jsme chtěli uživatelům zjednodušit orientaci v celém portfoliu nikotinových sáčků VELO. Výraznější a signifikantní barvy by jim v tom měly napomoci. A barvami bude provázena celá kampaň, kterou říkáme, že cokoliv se nám může zdát na první pohled podivné a neobvyklé, může zároveň přinášet povznášející a nevšední zážitek,“ vysvětluje manažer externí komunikace společnosti BAT Tomáš Tesař.
Ve stávajících baleních VELO již nyní uživatelé nacházejí ukázky nových barevných vizuálů. Následně budou představeny čtyři nové varianty nikotinových sáčků s unikátní příchutí máty, eukalyptu, skořice a pomeranče a také bezpečnostním „V-lock“ mechanismem, který má u všech nových balení VELO zabránit snadnému otevření krabičky dětmi.
Kompletní řada 10 různých variant nikotinových sáčků VELO bude v novém kabátě k dispozici uživatelům prostřednictvím e-shopu batstore.cz a v rámci sítě vybraných trafik a čerpacích stanic. Stejně jako všechny ostatní výrobky obsahující nikotin je tato nikotinová alternativa určena výhradně dospělým uživatelům.
Foto: BAT