Žijeme ve městech, ale kdykoliv je opustíme a propadneme moci nedotknutelné přírody, nadechneme se a zavřeme oči, zatoužíme si při návratu kousek lesa přivést s sebou. S touto myšlenkou si zcela jistě pohrával i mistr parfumér Alberto Morillas, když tvořil novou pánskou vůni Bvlgari Man Wood Essence.
Ve svém novém vonném počinu se mu podařilo propojit moderního muže s přírodou. Citlivě snoubil tóny dřevin, cypřiše a cedru se svěžími citrusovými akcenty, které doplnil koriandrem a nepatrnou stopou pryskyřice. Skrze vůni reflektuje nejnovější trendy návratu k přírodě, aniž bychom zavrhovali výhody moderního životního stylu.
Všichni chceme víceméně to samé. Milujeme dynamický městský život, ale zároveň toužíme po klidné moci nedotknuté přírody.
Ani flakón vůně nezůstává ústřednímu námětu nic dlužen, přes jeho jednoduché a harmonicky působící linie proniká svěží, ale nijak křiklavý, stromy inspirovaný odstín zeleně.
Tváří kampaně k Bvlgari Man Wood Essence je Nick Bateman, urostlý kanadský herec a model, který v kampani režírované renomovaným fotografem Jacobem Suttonem reprezentuje moderního městského muže v momentě, kdy se vrací ke svým kořenům.