Kolekce doplňků velkých módních domů za poslední dva roky působí, jako kdyby se zjevila velká Oprah a na všechny začala křičet „Ty použiješ barvy, Ty použiješ barvy, Všichni použijete barvy!“. A díky Bohu, učinili tak.
Od Prady, přes Gucci a Hermés až k Vuittonovi – všichni pochopili, že mužům taky nestačí jen „tlumené“ a „sofistikované“ odstíny zelených a modrých, ale že chceme neon, a pokud ne neon, alespoň nádherně syté barvy, které doplní specifický look konkrétní značky.
Vuitton představil na fashion weeku v Paříži kolekci na jaro/léto 2018. Ready-to-wear je skvělá, málokdy šlápnou vedle. Je inspirovaná ostrovem – nejen konkrétními destinacemi jako je Zéland nebo Hawai, ale i konceptem ostrova celkově. V kolekci se tedy objevila spousta písčitých tónů, hluboká modrá a sem tam havajské košile. Vše je postavené na kontrastu mezi sportovním a elegantním. Na odvážném a přitom střízlivém. Naprosto ideální balanc mezi tradicí a moderní érou módy.
Co ale skutečně stojí za to je nová linie doplňků, kde pořídíte snad opravdu všechno. Včetně placatky a cestovních panáků – must have, všechno must have.
Nový styl Monogram Split kontrastuje různé barevné variace ikonického vzoru Louis Vuitton Monogram s důrazem na středový šev. V tomto stylu se nabízí klasika Keepall, která má nově stranový šev; nebo taška do ruky s ultra velkým vertikálním předělem, který se táhne až na ucho – prvek tradičně používaný na zavazadlech. Je to jen další cesta – z historie do současnosti, s cílem přizpůsobovat se měnícím se nárokům současných cestovatelů.
Představují se i nové barvy a povrchové úpravy plátna Monogram – Pacific v kobaltové modři inspirované Oceánií, a Reflect, jehož reflexní neonová úprava čerpá zase ze světa vrcholového sportu. Téma sportu je stěžejní – surfing, potápění a trekking, a to ostatně podtrhuje i nová sportem inspirovaná řada Monogram Outdoor s funkčními materiály, která kombinuje sportovní síťovinu, zipy známé z potápěčských neoprenů, lanka a barevné kovové karabiny z horolezectví.